Uitreiking Jeroensbeeldje

Tijdens het Sint Jeroensfeest op zondag 3 september heeft het echtpaar Helma en Johan Zuidhoek het Jeroensbeeldje mogen ontvangen.

Achter een sterke man, staat een sterke vrouw.
Sinds 2005 is Johan al koster in de Maria ter Zee kerk en verleent hij eerste hulp bij mensen in de kerk als dit nodig is.

Zijn echtgenote Helma zingt al sinds 1990 in het Maria ter Zee koor en niet alleen in dat koor, maar ook in het koor van Anima Mea, op vrijdagavond eens in de twee weken bij de viering in woonzorgcentrum Jeroen en eenmaal per maand bij de viering in Groot Hoogwaak. Ook maakt Helma samen met de werkgroep Sterre der Zee de woord- en communievieringen voor Groot Hoogwaak.

Daarnaast heeft Helma een groot aantal jaren in de pastoraatsgroep gezeten en in een verder verleden in de werkgroepen van de eerste communie, open kerk en het schoonmaken van de Jeroenskerk gedurende 10 jaar.
Ook is Helma al jaren hulp bij de Lourdesreisen die worden georganiseerd, Johan is vorig jaar als brancardier mee geweest.

We hopen dat ze nog vele jaren met veel plezier zich als vrijwilliger zullen inzetten voor de parochie.