Uitslag loterij kerkenveiling Jozef & Victor

Evenals vorig jaar hebben de Jozef- en Victorkerk samen een kerkenveiling en loterij georganiseerd, met als thema ‘onderhouden en verbinden.’ Bij elke parochiaan werd een mooie folder bezorgd, met daarin een bestellijst van producten op allerlei gebied. Zo waren er bij voorbeeld waardebonnen om pannenkoeken te eten, om te gaan golfen, of om een taart of rollade te bestellen. Natuurlijk ontbraken de… bollenpakketten en de amaryllissen op pot niet. Afgelopen vrijdag en zaterdag zijn de bestellingen in orde gemaakt en bezorgd bij de parochianen. Door notaris mr. N. van Dijk zijn de winnende lotnummers getrokken.

Het gezamenlijke comité wil met nadruk alle gevers, kopers en vrijwilligers bedanken, die op welke manier dan ook geholpen hebben deze bijzondere kerkenveiling tot een groot succes te maken.
Het uiteindelijke resultaat is € 52.000,- .
DANK DANK!

De winnaars van de prijzen zijn door het veiling comité geïnformeerd en hebben inmiddels hun prijs mogen ontvangen.