Vacatures voor hoofdredacteur Zevenblad en/of Webmaster

Voor ons parochieblad “Zevenblad” zijn wij op zoek naar een nieuwe hoofdredacteur. Zes keer per jaar wordt het Zevenblad uitgebracht in een oplage van meer dan 11.000 exemplaren per editie. Als hoofdredacteur beheer je de portal, kan je deadlines aanpassen en redactie-leden rechten geven.
Je houd contact met de eindredacteur en de lokale redactieleden via de mail, app en tweemaal per jaar tijdens een bijeenkomst.
Interesse in deze leuke vrijwilligersfunctie? Stuur een berichtje naar redactie@parochiesintmaarten.nl

De website is een dynamische website die regelmatig aanpassingen behoeft. Wij zijn op zoek naar iemand met affiniteit met IT, die het leuk vindt om op de achtergrond de basis van de website aan te passen indien nodig. Nieuws, activiteiten en her rooster van de vieringen worden door lokale infomasters en het centrale secretariaat aangepast.
Heb je interesse in deze vrijwilligersfunctie, stuur je bericht naar website@parochiesintmaarten.nl