Vieringen op weg naar kerstmis in Noordwijk

Kerstmis: licht in de duisternis! Een thema dat, zeker in deze tijd, niets aan actualiteit heeft ingeboet. Vier zangers van de Schola Gregoriana o.l.v. Rens Tienstra dragen graag hun steentje bij aan het plaatsen van extra lichtpuntjes in de donkere maanden. Zij zullen in aanloop naar Kerstmis zingen tijdens vier doordeweekse vieringen in de sfeervol verlichte RK St.-Jeroenskerk te Noordwijk. Leden van het pastorale team van de parochie Sint Maarten gaan voor in deze vieringen. Naast inspirerende teksten klinken eeuwenoude en zelden gehoorde gregoriaanse gezangen van Kerstmis: gloedvolle muziek vol hoop in tijden van vertwijfeling.

Zo 20, ma 21, di 22 en wo 23 december, 19.00-20.00u.

RK St.-Jeroenskerk, Noordwijk

Aanmelden verplicht via het secretariaat van de St. Jeroenskerk, 071- 361 25 90 (werkdagen van 9-12 uur)

of per mail: sintjeroen@parochiesintmaarten.nl

Per viering kunnen maximaal 30 bezoekers worden toegelaten. Wees welkom!