Wie zingt er mee?

Op 11 november 2018 zal de St. Maartenviering worden gehouden in de Pancratiuskerk in Sassenheim, die het komend jaar hoofdkerk van de parochie is. De gezangen worden verzorgd door het Gemengd Koor St. Pancratius, aangevuld met leden van de andere parochiekoren en iedereen die graag mee wil zingen. Er zullen 3 repetities vooraf zijn op de donderdagen 25 oktober, 1 en 8 november. Aanvang van de repetities is om 19:30 uur en deze duren tot ongeveer 21.15 uur. Liefhebbers die graag mee willen doen kunnen zich vóór 10 oktober opgeven bij Wim Prins (wwcprins@casema.nl, tel. 0252-214602) onder opgave van naam, mailadres of telefoonnummer en zangstem. We rekenen op heel veel deelnemers, zodat er een geweldig koor ontstaat!