Wijziging datum Kerkeveiling Victor

SAVE THE DATE

Kerkenveiling St. Victor 2019 is op vrijdagavond 1 november (dit in tegenstelling tot eerder genoemde datum van 25-10-2019).

Op vrijdag 1 november wordt de jaarlijkse kerkenveiling weer gehouden in ‘t Victorhuis. De opbrengst komt ten goede aan een 10-tal projecten in ontwikkelingslanden en voor onze eigen Sint Victorkerk. Onder het motto “Onderhouden en verbinden” zal daarnaast een gedeelte bestemd zijn voor de volgende fase van het groot onderhoudsplan dat loopt tot 2021. Deze fase omvat het vernieuwen van de leien (westzijde) van het dak van de kerk en het restaureren van 13 dakkapellen.

De catalogus komt een week voor de veiling in uw brievenbus. Met prachtige artikelen verkregen van ondernemers uit Noordwijkerhout en omgeving.

Komt u ook naar onze veiling?