Zondag 13 november – Hoofdkerk parochie Sint Maarten 2022/2023 – parochiekern Sint Bartholomeus Voorhout

Op zondag 13 november zal in de Sint Bartholomeuskerk te Voorhout de Sint Maartenviering gaan plaatsvinden. Het gehele pastorale team zal tijdens deze Eucharistieviering voorgaan met ondersteuning van het Middenkoor. De viering begint om 10.00 uur.
Voor de kinderen is er een kindernevendienst in het teken van Sint Maarten. Zij zullen bij het begin van de viering speciaal uitgenodigd gaan worden om deze eigen dienst bij te wonen. Tegen het einde van de viering komen zij weer terug in de kerk. Gezinnen met kinderen willen wij voor deze viering speciaal uitnodigen.
Na afloop drinken wij koffie/ thee/ limonade met wat lekkers erbij voor ontmoeting en verbinding met elkaar.
Tijdens deze viering zal er actie gevoerd worden voor de Voedselbank. U kunt u producten vooraf aan de viering, in de manden achter in de kerk, achterlaten.

Pastoraatgroep Kern Sint Bartholomeus.