Denkt u nog aan de Vastenactie 2021?

Vastenactie 2021 – Onderwijsproject in Zambia en Steun Voedselbanken Noordwijk en Teylingen

In 2021 vraagt Vastenactie aandacht voor beroepsonderwijs en ondernemerschap in ontwikkelingslanden. Een gedegen opleiding stelt mensen namelijk beter in staat een redelijk inkomen te verdienen en eventueel een eigen bedrijf op te zetten.
Onze solidariteit richt zich in deze vastentijd ook op de parochie St. Maarten zelf, nl. op de Voedselbanken van Teylingen en Noordwijk, die met concrete hulp in de vorm van Voedselpakketten mensen bijstaan in voor hen vaak heel moeilijke tijden.

Achter in de de kerken staan bussen waar u uw gift kunt doneren voor het Onderwijsproject in Zambia.

Tijdens deze Veertigdagentijd willen we als vastenactieproject ‘dichtbij’ de voedselbanken van Noordwijk en Teylingen ondersteunen. U kunt de komende weekenden van deze Vastentijd op zaterdag of zondag houdbare voedselwaren mee naar de kerk nemen en die in de daarvoor bestemde kratjes of manden leggen. De inhoud van de manden wordt bezorgd bij de voedselbanken.
Mocht u twijfelen welke producten u kunt aanschaffen, neem dan onderstaand boodschappenlijstje mee naar de supermarkt. Zoals u ziet zijn heel voor producten mogelijk.

Uitgebreidere informatie kunt u lezen in het onderstaande bericht: