Gratis met de bus naar de Passion

Gratis met de bus naar The Passion

De bisschop houdt op Witte Donderdag 18 april, als The Passion plaatsvindt in Dordrecht, om 18:00 uur een eucharistieviering in de St. Antoniuskerk, Burg. De Raadtsingel 45 te Dordrecht. Het bisdom biedt onze parochianen een gratis busrit aan.
Na afloop van de eucharistieviering is er koffie/thee/chocolademelk voor de mensen die met de bus zijn meegekomen.

Vervolgens gaat eenieder naar het Maartensgat waar het evenement plaatsvindt.

Het evenement duurt tot circa 22:15 uur. Dan gaan de mensen die met de bus zijn gekomen weer naar hun standplaats. Zij worden bij de opstapplaats weer afgezet.

Voor aanmelden kunt u bellen naar het centraal parochie secretariaat: 0252-255077 of mailen: secretariaat@parochiesintmaarten.nl

Graag u naam, telefoonnummer, kerk en plaats opgeven. Mocht u met meerdere personen komen, ook graag hun naam en telefoonnummer doorgeven.

20190418-flyer-the_passion-a5