Sandy Kortekaas winkelt gratis

Sandy Kortekaas winkelt in 1 minuut voor € 398,61  bij elkaar.

De afgelopen jaren schenkt supermarkt Plus van Dijk in Voorhout altijd 1 minuut gratis winkelen aan de kerkenveiling Paveivo van de Bartholomeuskerk. Donderdag 24 mei j.l. was het tijd voor Sandy Kortekaas om de gekochte minuut van mei 2017 te verzilveren.

Sandy kwam met haar vriendin Yvonne rond de klok van 19:30 uur enthousiast “De Plus” binnen wandelen. Zorgvuldig werd van te voren de winkel doorgelopen om de juiste strategie te bepalen en alle gewenste producten te vinden. Alles moest goed verkend worden vanwege alle wensen van de andere gezinsleden. De kinderen wilde graag chocolade en Sandy zelf ging voor een wijntje en zonnebrandolie. Wat is in de winkel de juiste route naar een volle kar met tevreden gezinsleden? Na een zeer spannenede  minuut was het dan zover, op naar de kassa. Bij elkaar was er even snel voor  € 398,61 geshopt! Als extraatje ontving Sandy nog een mooie bos bloemen uit handen van Dhr van Dijk van “De Plus”.