Kaarsjesavond 2017.

Wat was het een mooie, sfeervolle bijeenkomst! Veel mensen kwamen deze avond naar de
St. Jozefkerk, met in het hart de naam van iemand, die hun zo lief is en die zo gemist wordt.
Op een groot hart kon iedereen die naam schrijven, waarna dit hart het middelpunt werd van Kaarsjesavond. Het koor Revoice zong daarbij het prachtige lied “kostbaar zegt God”.

Met Kaarsjesavond willen we mensen ruimte geven voor verdriet en het uitspreken van herinneringen aan hun dierbaren.  Mooie liedjes en gedichten die raken, helpen daarbij. We hopen dat u ook wat troost vond, deze avond.

Elk jaar proberen we opnieuw een mooie bijeenkomst te realiseren. We zijn steeds met een wisselende groep mensen en hebben hele fijne inspirerende avonden. Zo komen we steeds weer tot iets moois, doordat verhalen verteld worden en mensen zich kwetsbaar opstellen.
Dat willen we graag zo houden en we blijven daarom zoeken naar mensen die ook hun verhaal willen vertellen en zo mee kunnen helpen om een mooie bijeenkomst te maken. We zoeken naar gedichten, liedjes en verhalen die raken.

Daarom deze oproep: Wilt u dat Kaarsjesavond blijft bestaan en wilt u misschien meehelpen of meedenken? Heeft u misschien een verhaal te vertellen of een mooi gedicht dat u raakt? Wij zijn heel blij met elke bijdrage, hoe klein ook.
U kunt uw naam en telefoonnummer doorgeven bij het secretariaat van de St. Jozefkerk, telefoonnummer 0252-340499 (bereikbaar tussen 9.00 uur en 12.00 uur). Wij nemen dan contact met u op.

Namens de werkgroep Kaarsjesavond
Leone Oude Veldhuis