Jubileumconcert Gemengd Koor Sint Pancratius - Pancratiuskerk Sassenheim

17mrt15:0016:00Jubileumconcert Gemengd Koor Sint Pancratius - Pancratiuskerk Sassenheim

Evenement Details

170-jarige jubileum van het Gemengd Koor Sint Pancratius

Dit jaar viert het Gemengd Koor het feit dat zij 170 jaar geleden, namelijk in 1854, zijn opgericht. Dit wil het bestuur van het koor niet onopgemerkt voorbij laten gaan.

Besloten is om op zondag 17 maart een jubileumconcert te organiseren waarbij het Gemengd Koor met een aantal gastsolisten een mooie muzikale middag wil gaan geven.

Aanvang om 15.00 uur in de St. Pancratiuskerk in Sassenheim. De kerk is om 14.30 uur open voor een kopje koffie en na afloop kan er nagepraat worden onder het genot van een drankje.

Tevens wordt er gewerkt aan een diapresentatie van de geschiedenis van het koor en komt er een jubileumboekje.

De toegang is vrij, met een uitgangscollecte.

(Zondag) 15:00 - 16:00

Sint Pancratiuskerk